Netto Group / rebranding / webdesign / fotografie / copywriting / storytelling / advertentie / opmaak / stationery / grafisch ontwerp / social media advies / keywordresearch /
Een frisse rebranding

Een schone service? Een schitterende bedrijfsidentiteit.
Al meer dan 40 jaar vervult Netto Group een schone missie. Gespecialiseerd in professionele binnen- en buitenschoonmaak zet het hechte team zich dag in, dag uit in om klanten van een kraaknette werkvloer, parking, binnen- of buitenruimte te voorzien. Dat schone verhaal mag gezien, gehoord en gevoeld worden. Met de plumeau in de hand namen we het stof weg van hun gedateerde uitstraling en zorgden we voor een glasheldere bedrijfsidentiteit, in lijn met hun missie, visie en waarden.
Da’s schoon, da’s Netto natuurlijk!
Het is niet enkel de nieuwe slogan van Netto Group, maar ook de catchphrase die bij iedereen in het bedrijf nauw aan het hart ligt. Kiezen voor Netto Group is een vanzelfsprekendheid. Een kraaknet resultaat zonder gedoe, da’s de Netto garantie. Bovendien werkt Netto hoofdzakelijk met duurzame producten. Netto Natuurlijk. We trokken deze visie door in de volledige rebranding van het bedrijf, met sprekende, schone fotografie die duidelijk maakt wat Netto Group precies doet, een website met veel witruimte en zonder onnodige klutter, en een heldere visuele stijl die we doortrokken in de stationery en ander drukwerk voor Netto Group.

Goed gevonden
De vanzelfsprekendheid van Netto Group komt verder tot zijn recht dankzij het doortrekken van een uitgebreide keywordresearch op de website. Door grondig te analyseren welke zoektermen het doelpubliek van Netto Group ingeeft in Google, en door deze zoekwoorden vervolgens strategisch te implementeren in de website, komen bezoekers automatisch bij Netto Group terecht. Da’s schoon? Da’s Netto natuurlijk!
