.
brainstorm / imago / positionering / strategie / tactics / branding / digitaal netwerk / advies / campagnes
Een uniek en krachtig concept:
de basis van effectieve communicatie
Eerst denken, dan doen
Een gebrek aan tijd en middelen maakt het vaak verleidelijk om ergens halsoverkop aan te beginnen. Dat is nooit een goed idee. Een tekort aan strategie brengt immers een onvoorspelbare en mogelijk teleurstellende uitkomst met zich mee. Daarom is Graviteit voorstander van een weloverwogen aanpak, op maat van de mogelijkheden en wensen van jouw bedrijf. Het verspillen van enorm kostbare tijd en geld wordt zo vermeden.
Van strategie tot afgewerkt product
Zowel voor het op de kaart plaatsen van jouw bedrijf als voor het lanceren van productspecifieke campagnes, vormt een sterk concept de sleutel tot succes. Strategisch onderzoek, creatieve brainstorms, imago bepaling, plan van aanpak, advisering én nauwgezette opvolging? We waken van begin tot eind over elk aspect, en dit in nauw overleg met jou en jouw bedrijf.
Het belang van een weloverwogen communicatiemix
Graviteit plaatst opdrachten steeds in een groter geheel. Niets is leuker dan potentiële next steps te bedenken, de creativiteit de vrije loop te laten gaan, en de beste ideeën achteraf ook uit te voeren.
Voor ons staat een tactiek nooit op zichzelf, maar vormt deze een onderdeel van de volledige communicatiemix. Het is nuttig om rekening te houden met de invloeden die verschillende kanalen op elkaar hebben. En daarnaast is het nog belangrijker om de ogen open te houden voor hieruit ontspruitende opportuniteiten. Zo geloven we bijvoorbeeld in een nauwe wisselwerking tussen online en offline media. We willen met deze aanpak resultaten boeken op zowel korte als lange termijn. Wat deze resultaten precies inhouden? Dat wordt voor elk bedrijf anders ingevuld!