Gepost op

Sterck magazine stelt Graviteit voor als allround partner voor bedrijfs- communicatie

Heb jij Graviteit al gespot in het Sterck Magazine van Oost-Vlaanderen, editie december 2019 – januari 2020? Lees hoe we onze aantrekkelijke communicatie in de verf zetten!

Om als kmo geen extra tijd of geld te spenderen aan bedrijfscommunicatie is het een goede zet om een specialist onder de arm te nemen. Graviteit kan als allround partner met een volledige communicatiemix uitpakken en elke klant volledig ontzorgen. “Daarbij streven we naar een samenwerking op lange termijn”, vertellen zaakvoerders Ines Maroye en Frank Mertens.

Graviteit staat voor een weloverwogen aanpak, helemaal op maat van de mogelijkheden en de wensen van het bedrijf. De twee creatieve geesten van dit communicatiebureau plaatsen een onderneming definitief op de kaart. Om ervoor te zorgen dat je bedrijf het onthouden waard is, gebruiken ze aantrekkelijke communicatie op basis van verruimende concepten, designs en content. Ook het ontwerp van het bedrijfslogo, de ontwikkeling van de huisstijl en de opmaak van publiciteits- en promomateriaal behoren tot hun specialiteiten.

“We zijn thuis in visuele, tekstuele en strategische  communicatie. Naast het uitwerken van brandings en het verzorgen van websites en sociale media voorzien we ook copywriting. Voorts zetten we in op strategische keuzes. We kunnen bedrijven zonder eigen specialist dus op alle domeinen van hun communicatie ondersteunen. Daarin gaan we heel ver.”

Graviteit Sterck Magazine Allround communicatie Cover 2

Proactieve aanpak

Graviteit staat klaar voor elk type bedrijf en elk budget. “Als onze klant zelf bepaalde aspecten van zijn communicatiebeleid op zich neemt, kunnen wij een voornamelijk adviserende rol spelen. Bij andere ondernemingen nemen we dan weer het hele communicatieplaatje voor onze rekening en ontzorgen we onze klant in alle marketingaspecten”, zeggen de zaakvoerders. “We werken met plezier een eenmalige flyer uit, maar we mikken bovenal op een langdurige samenwerking. Op den duur begrijp je de klant perfect en snap je ten volle zijn stijl van communiceren. Bij een samenwerking op lange termijn kom je nog meer tot uitgekiende acties die veel impact hebben.”

Graviteit Sterck Magazine Allround communicatie Artikel 2

Trouwe klanten

“In die optiek hanteren we naderhand ook een proactieve aanpak. We wachten niet tot onze klant met vragen of klachten zit. Met ons trouw klantenpubliek hebben we een heel persoonlijk contact. Als kleine speler kunnen we hen vaak zien en horen, waardoor het mogelijk is om steevast kort op de bal te spelen”, besluiten Ines Maroye en Frank Mertens.