Missing Youlogobrandinglook & feelwebsitepromomateriaaldrukwerkposterflyerpostkaartroll-upbeach flagtote bag

Een kleurrijke rebranding die een hart onder de riem steekt

Over Missing You

Missing You helpt kinderen, jongeren en jongvolwassenen om het verlies van een dierbare draaglijk te maken. Daarnaast bieden ze de nodige info en ondersteuning voor mensen in de omgeving van rouwenden.

 

Logo, rebranding en look & feel

Voor de rebranding startten we met een schone lei. Het logo toont zowel qua kleuren en lettertype als op grafisch vlak een totaal nieuwe look. Deze nieuwe elementen werden doorheen de volledige rebranding doorgetrokken. Omwille van de jonge doelgroep en de hoopvolle boodschap van Missing You kozen we voor een fris kleurenpalet en speelse patronen.

 

Website

Missing You is er voor heel wat verschillende doelgroepen. Enerzijds helpen ze rouwenden tijdens hun proces. Deze rouwenden worden opgedeeld in 3 leeftijdsgroepen. Daarnaast voorziet Missing You de nodige tools, info en tips voor mensen in de omgeving van de rouwenden, gaande van familie en vrienden tot leerkrachten en begeleiders. Tot slot richten ze zich ook tot personen die vrijwilligerswerk willen doen of die zich willen inzetten om te sponsoren.

De website spreekt al deze doelgroepen aan en geeft heel wat info op een gestructureerde maar persoonlijke manier. De focus ligt op een aanspreekbare en laagdrempelige aanpak en de website is ook voor de jongste doelgroep makkelijk in gebruik.

 

Promomateriaal

Een nieuwe branding vraagt naar een update van alle promomaterialen. Graviteit stak de postkaart, tote bag, roll-up en beach flag in een nieuw jasje. Daarnaast gingen we ook met de promotieposters voor de jaarlijkse ontmoetingsdag aan de slag en designden we een informatieve flyer rond het door Missing You gecreëerde Vaar Wel spel.

Neem een kijkje naar de website via www.missingyou.be

Zelf een brandinglogo, website, promotiemateriaal, poster, beach flag, roll-up, postkaart of tote bag laten maken door Graviteit?