Wat Drink Je? / rebranding / logo / look & feel / website / graphics / copywriting / advies / campagnes / e-mailings / social media posts / bierviltjes /

Horecaplatform in hip jasje

Graviteit - WDJ Website

Over Wat Drink Je?

Wat Drink Je? is een creatief nieuw digitaal bestelplatform dat horecazaken en evenementuitbaters kunnen toepassen in hun zaak. Dankzij het platform kunnen klanten contactloos bestellen en afrekenen en krijgt de ober een duidelijk overzicht van de geplaatste bestelling. Een oplossing geschikt voor een digitale toekomst dus. Daar hoort uiteraard een future proof uitstraling bij. Graviteit stak dit innovatieve platform in een hip jasje.

Logo & Branding

Wat Drink Je? had reeds een logo, maar dit logo strookte niet echt met de vernieuwende look die Wat Drink Je? wilde uitstralen. De inspiratie achter voorgaand logo nam Graviteit echter wel mee. Het nieuwe logo toont enerzijds de kroonkurk van een drankje, gecombineerd met de plek die een nat glas achterlaat op de tafel. Beiden typische ‘cafézichten’. Wat Drink Je? is zo herkenbaar voor horecazaken en evenementen, maar ook voor klanten. Door te kiezen voor felblauw als kleur oogt het geheel jong, fris en vernieuwend.

Website

De felblauwe, ‘hippe’ kleur wordt verder doorgetrokken in de website, waar ook de gele kleur toegevoegd wordt. De site is gericht op het snel vinden van de juiste informatie, het duidelijk uitleggen hoe dit platform werkt en het tonen van succesvolle projecten en belangrijke partners waar Wat Drink Je? reeds mee werkte.

De hele site is gebruiksvriendelijk opgesteld zodat evenement-en horecauitbaters snel en makkelijk met het platform aan de slag kunnen gaan.

Verder gaf Graviteit nog enkele richtlijnen mee over het toepassen van de huisstijl van Wat Drink Je? in de bijhorende applicatie en advies in verband met de invulling en gebruiksvriendelijkheid van deze applicatie.

Webinar

Graviteit zorgde daarnaast voor ondersteuning bij de webinars van Wat Drink Je? Zo voorzagen we een inschrijvingspagina op de website, verschillende mailings en een social media plan van aanpak om deze webinars te promoten.

Graphics

Omdat de site duidelijk wil maken hoe Wat Drink Je? juist werkt, maakte Graviteit enkele graphics op. Deze speelse graphics maken de uitleg over het platform visueel. Op een leuke manier wordt duidelijk getoond hoe je de informatie op het scherm ziet en wat jij en jouw klant moeten doen. De visueel-grafische lijn wordt doorgetrokken doorheen de site.

Bierviltjes

Ook offline werd de huisstijl van Wat Drink Je? verder doorgetrokken in opgemaakte bierviltjes. Zo krijgt Wat Drink Je? zichtbaarheid op die plaatsen waar ze gezien wil worden: in horecazaken en op evenementen.

Neem een kijkje naar de website via www.watdrinkje.be

Zelf op zoek naar strategische, visuele of tekstuele ondersteuning voor jouw bedrijf of organisatie?