WhyFive / website / mailhandtekening / mailbanner / fotoshoot / T-shirt / animatiepresentatie / grafisch ontwerp / social posts / persbericht

Een impactvolle website & communicatie

Over WhyFive

WhyFive is een marktonderzoekbureau uit Antwerpen, met ook een afdeling in Dubai. WhyFive helpt bedrijven met hun marketingstrategie, aan de hand van inzichten uit marktonderzoek. Wij mochten aan de slag met hun recent vernieuwde branding om een even impactvolle website en communicatiemateriaal te creëren.

Website

Toen wij aan boord kwamen, had WhyFive net een gloednieuwe branding laten uitwerken. Wij mochten met deze leuke, opvallende branding aan de slag. We creëerden een onepage-website waarin deze branding tot leven kwam. Het felgroene WhyFive-groen spreekt dankzij het contrast met de donkere zwarte en neutrale witte kleuren op de website. De typische vijfhoek uit het logo komt terug in fotokaders en een handig scrollmenu.

Later ontwikkelden we nog een extra pagina voor de website. Op de ‘Kickstart your career’ pagina komen potentiële medewerkers alles te weten over WhyFive’s bootcamp, een soort interne training/stage.

Fotoshoot

In functie van de nieuwe website voerden we een fotoshoot uit bij WhyFive in The District in Antwerpen. De foto’s zijn zwart-wit, op het logo-element na, dat dankzij zijn felgroene kleur mooi contrasteert.

Mailhandtekening en mailbanner

Verder maakten we een mailhandtekening op en aanpasbare mailbanners om events, bootcamps of feestdagen aan te kondigen.

Social media posts & persbericht

Voor de lancering van WhyFive maakten we een hele reeks aantrekkelijke social media posts op die WhyFive a de wereld in kon sturen. Verder schreven we een persbericht voor de lancering, waarbij we zorgden voor een motiverende en persoonlijke begeleidende mail naar de journalisten in kwestie.

T-shirts

Wanneer het WhyFive-team meedoet aan de Ten Miles doen ze dat in aangepaste kledij! Wij ontworpen WhyFive T-shirts zodat je het team al van ver zag lopen.

Visual/animatie/presentatie op maat

WhyFive wou graag een visuele voorstelling van hun visie op het psychologisch model achter gedragsverandering. Daarvoor schakelden ze ons in. In PowerPoint werkten we een gedetailleerde en geanimeerde visual uit die kijkers meeneemt doorheen WhyFive’s perspectief. De punt van de ijsberg is het gedrag dat je kan waarnemen, maar ook wat daaronder ligt, wordt duidelijk belicht in de visual: de achterliggende redenen achter gedrag en waarom mensen precies voor bepaalde merken, bedrijven of producten kiezen. WhyFive kon deze visual nu gaan voorstellen op een event over gedragspsychologie. 

Neem een kijkje naar de website via whyfive.com

Zelf op zoek naar strategische, visuele of tekstuele ondersteuning voor jouw bedrijf of organisatie?