Creatief wezen Ines aan het woord in de Volstreckt rubriek van Sterck Magazine

Zag je de laatste editie van het Oost-Vlaamse Sterck Magazine al? Achteraan vind je als uitsmijter een kort interview met Ines terug. Geen typische bedrijfsvoorstelling maar 3 out-of-the-box vragen die een andere blik werpen op ondernemerschap. Kort maar krachtig. Enjoy!

Wist je trouwens dat de cover voor dit Sterck Magazine gesierd wordt door onze klant Anglo Belgian Corporation uit Gent? In het magazine brengen ze hun Sterck verhaal en hun visie op de motorenindustrie.

Wichels Gents Communicatiebureau Graviteit in Sterck Magazine Volstreckt Anglo Belgian Corporation ABC
Wichels Gents Communicatiebureau Graviteit in Sterck Magazine Volstreckt Anglo Belgian Corporation ABC

Als uitsmijter leggen we een Oost-Vlaamse ondernemer drie volstrekte out-of-the-box vragen voor. Ter inspiratie, lering én vermaak.

1. De ultieme starterstip?

Zorg dat men je er nooit kan op betrappen dat je ‘maar’ een starter bent. Kies nauwgezet hoe en waar je actief bent en blink uit in professionaliteit. Zo was de eerste offerte die we met Graviteit uitstuurden direct kwalitatief, zowel inhoudelijk, structureel als visueel. We toonden vanaf de start dat we kunnen meespelen op het niveau van gevestigde waarden.

Wichels Gents Communicatiebureau Graviteit in Sterck Magazine Volstreckt

2. Welk totaal ander zakelijk idee zou je nog graag starten, als alles kon?

Momenteel levert Graviteit diensten aan bedrijven. Het lijkt ons ook fijn om ooit producten te creëren voor particulieren. We hebben de creatieve skills om zelf producten te ontwerpen en te verkopen. Het feit dat we voor deze eigen lijn ook zelf de verpakking, de webshop en de promotie kunnen verzorgen, lijkt ons erg krachtig.

3. Wat is de belangrijkste les die het ondernemersleven je tot nu toe geleerd heeft?

Ondernemer ben je niet van ‘nine to five’. Elk gesprek is een potentieel netwerkevent. Overal waar je loopt of in alles wat je leest of ziet, kan je concrete ideeën opdoen. Het is de kunst om jouw bedrijf buiten de kantoormuren te laten treden, het mee te nemen doorheen je leven, vol plezier en passie.

 

Interview met Ines Maroye van het Wichels en Gents communicatiebureau Graviteit

Aantrekkelijke communicatie, in de vorm van verruimende concepten, designs en content: dat is het brede aanbod van Graviteit. Het Wichels en Gents communicatiebureau maakt er een erezaak van om voor elk project met een creatieve aanpak het onderste uit de kan te halen, zodat elke klant zich op een originele manier in de markt kan zetten.

Lees het volledige Sterck Magazine Oost-Vlaanderen, editie 8